2016. augusztus 27., szombat

1113. Életjel / Lebenszeichen

Gondoltam, bejelentkezem, hátha aggódtok értem :) Jelentem élek, virulok, csak éppen hímezni, alkotni nincs ingerenciám - vagy időm... Mostanában viszont sokat olvastam - vannak ilyen időszakok :)
Azért egy aprócska hímzést elkészítettem, ha visszajön a lelkesedésem, levendula-zsáknak szeretném megvarrni.
Ich habe daran gedacht, daß ich mich melde, vielleicht hat sich jemand um mich Sorge gemacht :) Ich lebe, es geht mir gut, nur ich habe keine Lust - oder keine Zeit etwas zu sticken... In den letzten Wochen habe ich aber viel gelesen - es ist jetzt so ein Zeitraum :)
Ein ganz winziges Muster habe ich aber doch gestickt, wenn ich wieder Lust haben werde, möchte ich davon ein Lavendel-Säckchen nähen.


A ruhácska felső része sötétkékkel hímzett, a szoknya rész - ami a fotón alig látszik - világoskék tüllből van. Nehéz volt fényképezni.
Den Oberteil des Kleidchen ist mit dunkelblau gestickt, der Rock - was man am Foto fast nicht sehehn kann - ist vom hellenblauen Tüll gefertigt. Es war sehr schwer zu fotografieren.


Az unokaöcsémnek a névnapjára egy egyszerű fonalgrafikás üdvözlő kártyát készítettem, intelligens gyurmát kapott mellé. Korábban nem is hallottam róla,  kolléganőm ajánlotta. Ti ismeritek? Megérte megvenni, kicsi-nagy egyaránt élvezettel nyomorgatta :)
Für meninem Neffe habe ich eine einfacheFadengrafik-Grußkarte gestickt, er hat daneben eine intelligente Knetmasse bekommen. Ich habe darüber früher gar nicht gehört, die hat mir meine Kollegin empfohlen. Es lohnte sich zu kaufen, Kleiner und Großen haben die mit Lust gepresst :)


A lakásban is alakítgattunk :) Régóta gondolkoztam rajta, hogy a régi étkezőszékeket át kellene kárpitoztatni. Most találtam egy szuper, a konyha színeihez illeszkedő anyagot, és a fiam meg is csinálta az átalakítást. Ilyen volt - ilyen lett:
In der Wohnung haben wir auch etwas gemacht :) Ich habe schon mehrmals daran gedacht, daß es gut wäre, die alte Essensstühle umzudrapieren. Jetzt habe ich einen super, zu den Farben der Küche passenden Stoff gefunden, und mein Sohn hat die Umdrapierung gemacht. Es war so - es ist so:


Köszönöm szépen a látogatásodat! Kívánok nagyon szép vasárnapot, és örömökkel teli jövő hetet!
Besten Dank fürs Vorbeischauen! Ich wünsche Euch einen wunderschönen Sonntag, und eine schöne kommende Woche mit vielen Freuden!

18 megjegyzés:

  1. Jó látni mindezt, mert szépek!

    VálaszTörlés
  2. Nos azért kicsit töbet alkottál mint én :-) Szépeket mint mindig.
    (Bár még szombat este van , de kívánok neked én is áldott vasárnapot és jókedvvel teli jövő hetet.)

    VálaszTörlés
  3. Liebe Palko,
    schön mal wieder von dir zu hören, es freut mich dass es dir gut geht.
    Ja manchmal ist die Luft raus, aber das kommt wieder.
    Liebe Grüße,
    Martina

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez kis hímzés! Ötletes a tüll szoknya! :o)
    Milyen jó, ha az embernek van egy nagy fia, aki "csak úgy" megcsinálja a székpárna áthúzását :o)))) Gratula Petinek!

    VálaszTörlés
  5. Meine Liebste Palko,
    wie schön von dir zu hören! Ich denke es ist ganz normal das du nach dem ganzen Umzugs-Wirbel und der Umstellung nun ein bissel durchhängst. Wenn man es einfach so stehen lässt kommt die Lust am Werkeln wieder von ganz alleine zurück. Deine gesticktes Kleid mit Tüll unten herum finde ich sehr witzig, es ist mal was anderes und richtig fesch.
    Auch die niedliche Elefantenkarte hat Charme so wie auch deine neu bespannten Stühle. Der Stoff passt hervorragend zum Charakter des Stuhls.
    Drück dich
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palko,
    schön von dir zu hören und zu lesen. Nachdem ganzen Stress der letzten Wochen mit deinem Umzug ist es nur allzu verständlich, dass du einen kleinen Durchhänger hast.
    Das Kleidchen ist ganz bezaubernd. Auch die Karte ist goldig.
    Am Besten gefällt mir dein neuer Stuhl.
    Schönen Sonntag und ganz liebe Grüße, deine Manuela

    VálaszTörlés
  7. Vannak ilyen időszakok és ez jól van így:). Nagyon aranyos a tüllszoknyás hímzésed.
    Az intelligens gyurmát van szerencsém ismerni, hetekig tartott mire maradéktalanul kiszedtem a lányom hajából... Sajnos annyira nem intelligens, hogy magától kijött volna:).

    VálaszTörlés
  8. bájos a kis tüllruhás hímzésed! Lehet, hogy én is megcsinálom, tán nem kell rajta sokat hímezni. egyébként a hímzéssel én is így vagyok egy ideje.
    Klassz lett a kárpitozott szék, nagyon ügyes fiad van! :)
    Az intelligens gyurmáról nem hallottam, de most megnéztem, valószínű szerepelni fog a karácsonyra szánt ajándékok között! köszi az ötletet! Az üdvözlő kártya igazán kedves! :)

    VálaszTörlés
  9. Kinőttünk a gyurmákból... a himzésed szép... de a szék átöltöztetése nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
  10. Az olvasás jó, sőt nagyon jó. / pont ezen a nyáron nekem is volt ilyen időszakom/
    Tetszik a ruhácskás hímzés:-)

    VálaszTörlés
  11. Hűűűha az a szék, de gyönyörű lett! a fáját is átfestetted/lakkoztad?

    A tüllszoknyás hímzésedtől kész vagyok :))) annyira jól néz ki, szuper ötlet! :)

    VálaszTörlés
  12. Liebe Palko,
    eine ganz zauberhafte Stickerei! Den Rock habe ich zuerst gar nicht gesehen - schäm. Dafür gefällt er mir jetzt umso besser :)
    Die Karte ist wunderschön! Und der Stuhl ganz große Klasse!!!
    Eine wunderschöne Woche
    Marion

    VálaszTörlés
  13. Én láttam a szoknyát a fotón, és nagyon jó! :)
    Egyébként vannak ilyen időszakok tényleg...hagyd magad sodródni egy kicsit, aztán majd beállnak a dolgok.

    VálaszTörlés
  14. Hallo Palko,
    das Motiv für das Duftkissen gefällt mir sehr gut, die Idee mit dem Tüllrock ist super (merk ich mir)! Die neubezogenen Küchenstühle gefallen mir sehr gut!
    Ich wünsche Dir einen guten Start in Woche!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  15. Das entzückende kleine Muster kann ich mir gut als Duftsäckchen vorstellen. Von intelligenter Knetmasse habe ich noch nichts gehört, aber die Karte dazu gefällt mir sehr. Deine Küchenstühle haben eine tolle Aufwertung bekommen.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  16. Tüneményes ez a hímzés!!!!!!!
    A szék pompás!!!!!!

    VálaszTörlés
  17. Tetszik ez a név: inteligent PLUTTY:)
    Cuki nagyon az a kis ruha!
    Olvasgass csak, kuckózz az új helyen!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!