2014. december 27., szombat

901. Gyertyák / Kerzen

Különböző méretben, formában...
In verschieden Formen...

Az adventi hatalmas gyertyából december 24-ig még ennyi maradt, így Karácsonykor is égettük :)
Die große Adventskerzen hat am 24. Dezember so ausgesehen, deswegen haben wir es bei Weihnachten auch noch benutzt :)


A főnököm az egyik cégtől gyönyörű képeslapot kapott - természetesen elkértem tőle...
Mein Chef hat von einer Firma eine wunderschöne Karte bekommen - ich habe es von ihm erbittet...


... és készítettem belőle egy mécsest - egy befőttesüvegből, csipkemasnival :)
... und ich habe davon einen Teelicht gemacht - von einem Kompottglas, mit einem Spitzenmasche :)


Az egyik kolléganőmtől kaptam ezt a saját készítésű karácsonyi gyertyát. A kotta egy karácsonyi ének "darabja", szalaggal, hópehellyel, csillaggal díszítette. Nagyon tetszik, azt hiszem, sokáig meg fogom őrizni... :)
Von einer Kolegin habe ich diese selbst gefertigte Kerze bekommen. Die Note ist ein Teil von einem Weihnachtslied. Die ist mit Goldband, Schneeflocken und Sternen dekoriert. Es gefällt mir sehr, ich glaube, ich werde die lange bewahren... :)


A gyülekezetünkbe járó gyerekek minden család részére készítettek ajándékba egy-egy dekupázsolt teamécsest. Karácsonykor osztották ki, mi ezt a kis mécsest kaptuk :)
Die Kinder, die zu unserem Gemeinde gehören, haben als Werihnachtsgeschenk für jeder Familie kleine Teelichte mit Decupage-Technik gefertig. Wir haben diese bekommen :)



Ezt a mécsestartót pedig a fiam készítette. Muszáj megmutatnom nektek, mert nagyon tetszik, és nagyon büszke vagyok rá. Most már tudom, kitől örököltem a kreativitásom... :-D
Diesen Teelichthalter hat mein Sohn gefertigt. Ich muß es zeigen, weil es mir sehr gefällt, und ich bin sehr stolz auf ihm. Ich weiß schon, von wem ich meine Kreativität geerbt habe... :-D


A barátnőjének készítette karácsonyra. Kitalálta, megtervezte, vastag rézdrótból meghajlította. Ez egy A és P betű, kettőjük keresztnevének kezdőbetűi :) Csudajó, nem?
Er hat es für seiner Freundin als Weihnachtsgeschenk gemacht. Er hat es selbst geplant, von einem dicken Kupferdraht gebogen. Es sind zwei Buchstaben: A und P, Anfangsbuchstaben von ihren Vornamen :) Es ist super, nicht wahr?

Jézus ismét megszólalt és ezt mondta nekik: Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága.
János 8:12

Da redete Jesus abermals zu ihnen und sprach: Ich bin das Licht der Welt. Wer mir nachfolgt, der wird nicht wandeln in der Finsternis, sondern wird das Licht des Lebens haben. 
Johannes 8:12

Then spake Jesus again unto them, saying, I am the light of the world: he that followeth me shall not walk in darkness, but shall have the light of life.
John 8:12

14 megjegyzés:

  1. minden nagyon tetszik itt, az a karácsonyi dal az egyik kedvencem

    VálaszTörlés
  2. Majd vadászok ilyen adventi gyertyára,mert nagyon tetszik!

    Csodás a képeslapos mécsesed, de nem értem: hogyan vágtad ki a mintákat?????????????

    Eltettem a tervek közé a kottás gyertyát.:)

    A fiad: fantasztikus!!!!! És már barátnője van? Ő is korosodik? :) Gyönyörű a mécsestartó!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nem kellett kivágni a mintát, így volt kistancolva. Csak az első képen még a kettéhajtott képeslapot mutattam. Egyszerűen az elejét levágtam, és az üvegre rögzítettem :)

      Törlés
  3. Superschöne Kerzen! :-) Aber wie hast du aus der Karte deines Chefs sozusagen ein Negativ gemacht, um es auf das Glas zu kleben??? Das würde mich sehr interessieren...!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes! A képeslapot kár lett volna eldugni egy fiók mélyére.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép gyertyákat készítettetek!

    VálaszTörlés
  6. che belle candele molto originali ciao Palko
    silvana

    VálaszTörlés
  7. Rajongok a szép gyertyákért, mécsesekért. Gyönyörűek a Tieid! A hajlított tartó nagyon kreatív, ügyes munka :)
    Az évek során rengeteg gyűlt össze nekem is, mert a gyerekektől legtöbbször az oviban azt kaptam ajándékba. Még sok megvan közülük. :)Szeretettel őrzöm őket :)

    VálaszTörlés
  8. Haha! Szóval a fiadtól örökölted a kreativításod?
    Az a mécsestartó így meg úgy hajlítva remek!

    VálaszTörlés
  9. Superbes tes bougies, bravo, bon dimanche
    Corinne

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszenek ezek a gyertyák, de legjobban a képeslapos tetszik!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszépek, a kedvencem a képeslapos. :-)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűségek! Nálatok visszafele öröklődnek a gének? :D

    VálaszTörlés
  13. Minden nagyon szép, de a drótos mécsestartó a csúcs :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!