2014. augusztus 6., szerda

822. Erdély 2014 - 3.rész / Transsylvanien 2014 - 3.Teil

Tegnap felértünk 2042 m-re :) - most a déli oldal következik - remélem, még nem unjátok :)
Gestern sind wir bis zum 2042 m hochgegangen :) - jetzt kommt die südliche Seite - hoffentlich ist es Euch noch nicht langweilig :)

FOGARASI HAVASOK / ALMEN VON FOGARAS

Az alagút - percekig mentünk benne :)
Der Tunnel - es ist einige Minuten lang :)

A déli oldal kevésbé csipkézett, de ez a rész is nagyon szép :)
Die südliche Seite ist weniger felsig, aber es ist auch sehr schön :)


Itt is láttunk birkákat, hihetetlenül gyorsan vonulnak a hegyen! Ha megnézitek ezt a két képet Ti is láthatjátok mekkora utat tettek meg pár perc alatt (azok a piszkosfehér pöttyök a birkák :))) - egyébként jól látszik a nyomvonaluk, valószínűleg rendszeresen vonulnak arra.
Wir haben hier wieder Schäfe gesehen, sie laufen unglaublich schnell am Berg! Wenn Ihr diese zwei Bilder anschauet, könnt Ihr auch sehen, wie viel sie in einigen Minuten gegangen haben (die gelb-weiße Punkte sind die Schäfe :))) Ihr Weg kann man gut sehen, wahrscheinlich laufen sie oft in dieser Richtung.


Ezen az oldalon is megnéztünk egy gyönyörű vízesést, a Zerge-vízesést.
An dieser Seite haben wir auch einen wunderschönen Wasserfall, den Gemse-Wasserfall angeschaut.


A hegytetőn kipróbáltam a Tiroliana-t (drótkötélen csúszást), hatalmas élmény volt! :)
Oben am Berg habe ich die Torliana (Rutsch am Drahtseil) ausprobiert, es war fantastisch! :)
ott lógok, pontosabban csúszok, a kötélen :)
A hegyen túrázva rengeteg vadvirágot fényképeztem, bemutatom nektek a havasi sziklakertet :)
Während der Touren an den Bergen habe ich viele Wildblumen fotografiert, ich zeige Euch das Steingarten von Almen :)
 
 
 
 

Holnap templomok, városok következnek. Várlak vissza szeretettel :)
Morgen sind Kirchen und Städte in der Reihe. Ich erwarte Dich zurück :)

8 megjegyzés:

  1. Húúú, de merész vagy! Én biztosan kihagytam volna a drótköteles programpontot.
    Várom holnap is a csodás képeidet, jövök majd.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élvezem a beszámolókat. :-) Talán egyszer én is eljutok oda.
    Csodás képek. A zergevirág ott vadon nő, én meg itthon úgy pátyolgatom, hogy megmaradjon. :-)
    Nagyon várom a folytatást. :-)

    VálaszTörlés
  3. Woooww.. So beautiful!!!
    Kisses from Spain.
    Rosana.

    VálaszTörlés
  4. Vagány a drótkötelezés!

    VálaszTörlés
  5. Hallo Palko,

    du langweilst mich mit deinen Berichten überhaupt nicht. Ich lese jeden Tag mit voller Begeisterung deine Reiseberichte.

    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  6. Csodás képek, jóóóóóóóóóóó volt Nálad!

    VálaszTörlés
  7. én nem unom, úgyhogy kérek méééég :) hegyek, virágok, vízesések, kalandok jöhetnek minden mennyiségben...

    azért a kalapom rendesen megemeltem előtted, hogy lesiklottál a drótkötélpályán :) nekem ez az a kategória, hogy na én aztán nem! de valszeg ott sündörögnék, hogy talán mégis?? :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű képek... Én sem mernék lesiklani...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!