2013. június 2., vasárnap

588. Ékszerek / Schmuckstücke

Látva a Melinda és Gubanc által készített gyönyörűségeket én is kedvet kaptam az ékszerkészítéshez :) Karkötő - fülbevaló együttes készült.
Wann ich die Herrlichkeiten, welche Melinda und Gubanc gefertigt hat, gesehen habe, habe ich auch Lust bekommen, Schmuckstücke zu machen :) Ich habe ein Sett von Armband und Ohrringen gefertigt.

A karkötő-minta leírását megtalálhatjátok itt. A fülbevaló pedig ez a nagyon egyszerű kis virágminta, az enyém 6 szirommal készült. Mindkettőt gyönggyel díszítettem - és egy aranyos nagylánynak ajándékoztam :)
Die Musterbeschreibung vom Armband könnt Ihr hier lesen. Der Ohrring ist nach diesem einfachen Häkelmuster, aber mit 6 Blumenblätter gefertigt. Beide habe ich mit Perlen dekoriert, und an einem lieben Mädchen geschenkt :)



Legyen szép vasárnapotok!
Ich wünsche Euch einen schönen Sonntag!

12 megjegyzés:

  1. Mutatós szép horgolások! Milyen fonalból készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      10-es vastagságú Nina horgolócérnából van, a színkódja: 72 puder (a Müllerben vettem)

      Törlés
  2. Gyönyörűek lettek! Nagyon szép a fonal színe :)

    VálaszTörlés
  3. Seit meinem letzten Besuch bist du ja schon wieder megafleißig gewesen! Tolle Arbeiten!!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Neked is szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  5. de aranyos kis szépségek!

    VálaszTörlés
  6. Ich lese deinen Blog so gerne, weil du mich immer wieder mit kreativen Ideen überrascht. Gehäkelte Schmuckstücke habe ich vorher noch nie gesehen und ich bin ganz begeistert von deiner Arbeit.
    LG - ich schicke dir etwas Sonne
    Martina

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett!!! ♥
    A nagylánynak is nagyon tetszik...:o)))

    VálaszTörlés
  8. Milyen aranyos kis apróságok, külön tetszik a diszkrét halvány színük.

    VálaszTörlés
  9. Megint gyönyörűséget készítettél! Már többször is megnéztem.Nem tudom menniyre szín hű, de ez így nekem tetszik! Bizonyára aki kapta örül neki
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek lettek, ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!