2013. április 21., vasárnap

554. Dobókocka / Würfel

Játszottam... nézelődtem Anton oldalán, és virágfejeket válogattam a magyar népművészeti motívumokból. Olyanokat, amik egy 15x15-ös négyzetben elférnek. Utána a fonalaim között nézelődtem, és amikor megtaláltam a megfelelőt, készítettem egy virágos dobókockát.
Ich habe gespielt... ich war wieder beim Anton, und habe ich Blumenköpfe von den ungarischen Volkskunstmotivel gesucht. Nur solche, die in einem 15x15 Quadrat reinpassen. Nachdem habe ich unten meinen Garnen gesucht, und wann ich den richtigen gefunden habe, habe ich einen Würfel gemacht.

Ilyen lett a hímzés:
So sah die Stickerei aus:

fonal / Garn: BarbaralCreations - Blue-Brown

Utána kiszabtam és leszegtem az anyagot, mert a takácsvászon nagyon foszlik :(
Nachdem habe ich das Material ausgeschnitten und umgesäumt, weil der Werbeleinen sehr faserig ist :(

 

Összevarrtam, mint a biscornut...
Ich habe so, wie ein Biscornu zusammengenäht...

... majd kitömtem...
... und habe ich ausgepolstert...

... el is készült a dobókockám!
... und war mein Würfel fertig!


Igen ám, de mihez kezdjek egy virágos dobókockával!? :) Ezért varrtam rá egy kulcstartó láncot...
Na ja, aber was kann ich mit einem Wurfel mit Blumen machen!? :) Deswegen habe ich daran einen Schlüsserhalter-Kette genäht...


... így végül is kulcstartó-fityegő lett belőle :)
... so endlich ist es als Schlüsserhalterschmuck in Betrieb genommen :)


Szeretettel hoztam a mintát is, ha megtetszett, készítsétek el Ti is! :)
Ich habe das Muster auch gezeichnet, wenn es Euch gefällt, könnt Ihr es auch fertigen! :)



18 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Ez is ötletes és szép lett. :-)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus ötlet ez a kulcstartó!
    Férjem például sosem rak a kocsikulcsra semmilyen fityegőt mert szerinte összeveri a kulcsot. Ilyen puha dobókocka fityegőt nyugodt szívvel rálehet rakni a kulcsra nem veri össze..... csak valami pasis színt kellene hozzá találni, vagy mintát.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett, olyan jó ötleteid vannak:)))

    VálaszTörlés
  5. Múlt héten volt egy kis időm és sikerült tüzetesebben körbenézni Anton oldalán. Hogy ott micsoda csudák vannak :O
    A házi áldás generátor a kedvencem :D

    Nagyon klassz lett a dobókockád!

    Hogy érzed magad? Szaladsz már? :)

    VálaszTörlés
  6. Hmmm, lehet, hogy számokkal sem lenne rossz, társasjátékhoz... Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  7. It is a very lovely work - great finish!
    Well done!
    Gretings

    VálaszTörlés
  8. Such a lovely cube! Thanks for the chart!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. Der Würfel gefällt mir ausgezeichnet!
    Danke für das Muster.
    Liebe Grüße und eine schöne Woche
    Andrea

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus! És milyen jó színek, vagyis csak szín :-)! Nagyon jó ötleteid vannak, és ügyesen meg is valósítod őket. Ez is takácsvászon? Nem jutok hozzá, hogy kipróbáljam :-( Nem jutok hozzá szinte semmihez. Még a május 3.-ára készülő ajándék sincs készen, tudom Te megmondtad :-) nem hallgattam Rád.
    Remélem már gyógyulsz? Igaz minél hosszabb a kényszerpihenőd, annál több szépséget mutatsz nekünk :-)
    Kellemes tavaszi napokat.

    VálaszTörlés
  11. Szuper csinos kulcstartót készítettél!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon köszönöm a mintát!!!!Nekem más lesz belőle nem dobókocka,bár azt is jó lenne elkészíteni!!!!

    VálaszTörlés
  13. Sehr schön. Herzlichen Dank für die gute Erklärung! Grüsse sus Holland

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!