2013. április 8., hétfő

546. Banner, használatban / Banner im Gebrauch

Valamikor, évekkel ezelőtt készítettem a lányomnak egy bannert. Ő udvarias távolságtartással figyeli kézimunka-mániámat, így nagyon nehéz neki bármit is ajándékozni, pedig szeretnék :) Igazán nem is tudtam,hogy ez az ajándékom hol végezte (használatban van, vagy régen a kukában... :)), egészen két hónappal ezelőttig... akkor ugyanis megkért, hogy készítsek egyet a barátnőjének is, mert látta nála, és nagyon megtetszett neki :))) Vagyis ez a banner annak a bannernek az ikertestvére.
Irgendwann, mit mehreren Jahren vorher habe ich ein Banner für meiner Tochter gefertigt. Sie beobachtet meine Stickerei-Manie mit höflicher Fernhaltung, deswegen ist es sehr schwer, ihr etwas zu schenken, obwohl ich möchte :) Ich habe eigentlich nicht gewußt, was sie mit diesem Ding gemacht hat (ist es benutzt, oder schon lange im Müll... :)), es war so bis vor 2 Monaten vorher... dann hat sie mich nähmlich gebeten, für ihrer Freunden so was auch zu fertigen, weil sie es bei ihr gesehen hat, und es hat ihr sehr gefallen :))) Das heißt, dieses Banner ist der Zwillingsbruder dasjenigem.

minta innen / Muster von hier
S hogy mi benne a különleges? Az a három csipesz az alján! A lányom nagyon szeret színházba járni, s ez egy színházjegytartó-banner! A megvásárolt színházjegyet rá lehet csiptetni, s mikor elérkezik az alkalom, nem kell keresni a jegyeket, hogy "hová is tettem...?"
Und warum es besonders ist? Wegen den drei Klammern unten! Meine Tochter geht gerne ins Theater, und es ist ein Theaterkartenhalter-Banner! Die gekaufte Karten kann man daraufklammen, und wann das Theaterabend ankommt, soll man die Karten nicht suchen: "wo die versteckt sind...?"


Megjegyzem, amikor az első darab készült, még valószínűleg monotonitás-tűrőbb voltam ... ezt két hónapja készítem, mert 1 óránál tovább képtelen voltam ugyanolyan x-eket öltögetni, és utána megint napokig nem volt kedvem elővenni ...
Eine Bemerkung: wann ich das erste Banner gefertigt habe, war ich noch sicherlich Monotonie-Vertragender ... diesen Stück mache ich schon seit zwei Monaten, weil ich länger, als eine Stunde die gleichen x nicht sticken konnte, und dann hatte ich tagelang keine Lust gehabt, weiterzusticken ...

10 megjegyzés:

  1. Ez jóóó, kár hogy én nem venném hasznát. Nagyon rítkán jutok el színházba :-(
    Nézegetem ám a munkáidat, csak nincs időm írni, bocsi. Így egyben írok most:
    - minden szép, nekem talán a nefelejcs tetszett mostanában a legjobban, jó a keret :-)
    - és a madaras biscornu, annyira jó a kettő egymás mellett :-))
    Az ajándékot nagyon szépen kösz˜önöm, majd a ha odajutok a blogomban is megmutatom,(ha odajutok). Már tudom mi lesz majd rajta, de most nem árulom el. Annyi, hogy az is hozzád kapcsolódik :-)))))
    Szép napokat, és további jó munká, hogy legyen mit néznem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon JÓÓÓÓÓÓÓÓ! és az ötlet is szuper!
    Minden elismerésem - csak amikor rákattintottam akkor láttam, hogy mindkét színnel telibe van hímezve... :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda ötlet ismét!

    Ezek után lehet csipeszes akármitartót kíszíteni egy-egy hímzéshez kapcsolódóan!

    VálaszTörlés
  4. Színházjegytartó- banner!!??!! Hát, ilyet még nem láttam!!! szuper!

    VálaszTörlés
  5. Csak vigyázz ha a lányod másik barátnője is hozzátok téved....;)
    Mellesleg szuper ötlet!

    VálaszTörlés
  6. Mennyi öltés!!! :o))) De megérte! Hisz szuper lett! :o)))

    VálaszTörlés
  7. This is a cute design with a claver idea to hang those tickets! judy

    VálaszTörlés
  8. Milyen praktikus ötlet! Nagyon tetszik :)
    Lehet, hogy alkalmazni fogom a csekkekre, ugyanis nálunk mindig az bújik el... :D

    VálaszTörlés
  9. Ezt az első perctől használom :)

    VálaszTörlés
  10. Érdekes téma.... és nagyon jó ötlet... Végül is erre bármilyen hímzés és bármilyen csekk vagy más jó hozzá... Nekem is jól jönne, csak nincs hely ahova akaszthatnám... A hütőm iszonyatosan nézz ki a sok papirtol...
    DE... saját tapasztalatból mondom.... valóban ugy érdemes akármit is adni, ha tudjuk hogy örülni fog, és nem a szekrény mélyén landol a munkánk...Én igy jártam,most is a szekrénybe van becsomagolva....nem jó érzés.!!/unoka/
    A másik barátnőmnek akartam a szülinapjára, és kérdeztem hogy mit szólna egy bannerhez, . Mondta nehogy csináljak, mert ő nem szereti, DE egy nagy kép negyedének nagyon örülne... Ép az tökös volt elől, és azt választotta...Igy született meg a tökös kép negyede...és a lakásba fő helyen van kiakasztva!!
    SZÓVAL.... nagyon jó ötlet!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!