2012. december 5., szerda

463. Remélem,... / Ich hoffe,...

.... hogy még nem unjátok a girlandjaimat... :) Mert újra egy kacskaringós fenyő született a fejemben és a kezem alatt, csak most piros-bordó színben.
... daß meine Guirlande nicht zu langweilig für euch sind... :) Weil es wieder ein schlängelnder Weihnachtsbaum in meinen Gedanken und von meinen Händen geboren ist, nur jetzt in roten-dunkelroten Farben.


Hátha valaki másnak is megtetszik... itt a minta... :)
Und wenn es eventuell nicht nur mir gefällt, hier ist das Muster... :)

S ha már karácsonyfa... gyertek játszani!
Und wenn wir schon über Weihnachten reden, kommt zum Spielen!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves minta! Köszi! :o)

    VálaszTörlés
  2. Mennyire szép!!!!!!Írtad,hogy 5-6 órát alszol csak????? :( Én abba belehalnék,ezt tudom.Sajnos az én alvóka igényem nem ennyi.Ez van.:)

    VálaszTörlés
  3. Ó de aranyos minta!/Volt egy vagy két év, szinte minden éjjel fent voltam...., most kevesebbet szerencsére/

    VálaszTörlés
  4. Mennyi szepseget keszitettel mostanaban! Nagyon tetszenek, ez a karacsonyfas konyvjelzo is nagyon szep, de az elozo bejegyzesben a pompomos Mikulasos kep is :) Remelem meg is tomte a csizmadat a Mikulas :)

    VálaszTörlés
  5. Nem, Palkó: ezeket nem lehet megunni. Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, ez is! Köszönöm az újabb mintát.
    Visszakanyarodva az alváshoz: bagoly vagyok én is. Nem attól vagyok fáradt, vagy kialvatlan, hogy sokáig fenn voltam és időben keveset aludtam, hanem attól, hogy rendszeresen nap nap után hatkor kelek. Ez sokkal jobban kiüt, mint az, hogy előtte csak néhány órát aludtam. 8-10 óra alvás után is használhatatlan vagyok, ha 8 előtt kell kelnem. És pár óra alvás után totál fitt vagyok, ha 8 után sikerült kelnem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé! Azt hittem,hogy csak én vagyok ilyen fura.:) Énnekem meg jólesik,ha legalább fél 9-ig alhatok és utána rendben vagyok.

      Törlés
  7. Your bookmark is beautiful! Thank you for the link.

    VálaszTörlés
  8. Én biztos nem!
    Meglehetősen mutatós a könyvjelződ:-)

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon is tetszik a könyvjelződ, le is töltöttem a mintát! Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Miért unnánk meg?Mindig olyan szép dolgokat készítesz, jó nézni, és elkészíteni/ mivel olyan kedves vagy, hogy a mintát is megosztod velünk/.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!