2012. szeptember 9., vasárnap

408. Apróság / Kleinigkeit

A héten mázolás zajlott nálunk, a gépem szétszedve pihent takarófólia alatt, a hímzőcuccaim úgyszintén elrejtve. Tegnap estére - egész napos ablakpucolás és takarítás után - úgy rogytam le a hímzőfotelomba, mint a szomjazó a sivatagban... csak én víz helyett tűt óhajtottam :) Ez az apróság készült:
An der Woche war bei uns Anstreicherei, mein Computer und meine Stickerei-Dinge waren unter Deckfolie, verbergt. Gestern Abend - nach dem ganztägigen Fenster- und allgemeinen Putzen - bin ich so in meinem Sticksessel zusammengeknickt, wie jemand im Sahara... nur ich habe kein Wasser, sondern Sticknadel gewünscht :) Diese Kleinigkeit habe ich gestickt:


Egyébként nem csak könyvjelzőnek, de karácsonyi képeslapra is jó lehet a minta.
Aber das Muster kann ich nicht nur als Lesezeichnen, sondern als Weihnachtsgrußkarte verwenden.

 
A minta saját tervezésű, ha megtetszik, használjátok egészséggel! :)
Das Muster habe ich entwickelt, wenn es Euch gefällt, könnt Ihr mitnehmen! :)


Szép hetet kívánok mindenkinek!
Ich wünsche Euch eine schöne Woche!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Már kezdtelek hiányolni!:)

    VálaszTörlés
  2. Danke dir , du Liebe,
    ich werde es sicher auch einmal sticken, es gefällt mit sehr gut.
    GglG Anneliese

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a minta .... Aranyosan írtad le az elvonási tüneteket... Én is így szoktam lenni... ha egyiket befejezem és nincs új valami elkezdve....Nem lehet elég korán elkezdeni.... a karácsonyt ...Láttam több helyen angyalka gyártás kezdődött... Hm... én sem akarok lemaradni... Jó pihenést!!! Jó hogy újra itt vagy.

    VálaszTörlés
  4. Hát, ez nagyon sikerült, mármint a minta. Első gondolatom az volt, hogy ez Renato Parolin egyik mintájának részlete.
    Mentettem, de én nem vagyok jó ebben a kis minta varrásba. Nekem sokkal több időbe telik míg kiválasztom a mintát, mint az míg elkészítem. Annyit tudok hezitálni minden felett. Ezen kellene változtatnom.
    Megpróbálom. Köszönöm (a játék reklámozását is).

    VálaszTörlés
  5. Maximálisan megértelek :) (pár hete én is így voltam :))
    Ennek a mintának van valami varázsa... köszi szépen hogy megosztottad.

    VálaszTörlés
  6. Wow...nekem ez már karácsonyi motívumnak tűnik...szaloncokorkát csomagolnék bele :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szep ez a minta! Ilyen elvonasi tuneteim nekem is vannak epp a napokban, himzo felszereles biztonsagosan elpakolva, internet csak korlatozott mennyisegben... mar kezd nagyon-nagyon hianyozni.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyos a minta!!! Köszi!
    Jó pihenést a nagy takarítás után!!! :o)))

    VálaszTörlés
  9. Jaj de szép! A Pinteresten láttam meg, és rácsodálkoztam, nahát, még egy Palkó, aki keresztszemes blogot ír? :D

    Örülök, hogy idetaláltam.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Ági!
    Örülök, hogy idetaláltál :)
    Én is szoktam Nálad járni...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!