2012. július 10., kedd

378. Újabb karkötő / Neuer Armband

Tina közzétett egy újabb karkötő-mintát. Természetesen ki kellett próbálnom :)
Tina hat eien neue Häkelanleitung zum Armband gezeigt. Ich mußte es natürlich ausprobieren :)

Spárgából készítettem (szeretem a színét), gomb helyett gyönggyel
 

Ich habe aus Pakettschnur gemacht (ich mag diese Farbe), mit Perle als Knopf
Lefordítom a leírást, jó?! Bár van rajz is :)
- 5 lsz-ből gyűrűt kapcsolunk
- a gyűrűbe 3 lsz (az első erp helyett), 2 erp, 3 lsz, 3 erp
- átfordítjuk a munkát
- 2 kúszószemmel eljutunk a középen lévő 3 lsz-ig
- a 3 lsz képezte "lyukba" öltve: 3 lsz (az első erp helyett), 2 erp, 3 lsz, 3 erp
- átfordítjuk a munkát, és a szükséges hossz eléréséig folytatjuk
- ekkor elindulunk körbe a kész "csíkon"
- 5 lsz, kúszószemmel rögzítjük, 5 lsz, kúszószemmel rögzítjük... a végéig
- a kezdő gyűrűnél én kispálcákat horgoltam, majd a másik oldalon is folytattam az ... 5 lsz, rögzítjük... folyamatot
- ismét elindulunk körben visszafelé
- az 5 lsz-es ívekbe 3 kispálca egy pikó (én ezt kihagytam), 3 kispálca, ezt horgoljuk minden ívbe
- ha körbeértünk, kész.
- rávarrjuk a gombot és már csatolható is a csuklóra
További képeket Tinánál találtok :) Jó munkát!
Die deutsche Anleitung und Bilder findet ihr bei Tina :) Viel Spaß dazu!

3 megjegyzés:

  1. Diese Armbänder sehen super aus! Schade, dass ich nicht häkeln kann...!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez is!
    (lehet hogy ez is tetszene...http://dashytka084.blogspot.hu/2012/06/blog-post_27.html)

    VálaszTörlés
  3. "De jól néz ki!!!"-mondta a lányom, amikor meglátta...:o))) Igaza van...nagyon jól néz ki! Ügyi vagy!
    A karkötő háttérképe pedig az egyik kedvenc képem nekem is... :o)))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!