2012. május 16., szerda

347. Ollóőr / Scherenfinder

Aprócska munka készült el ma. Bebújt a ciklámen levelei közé :)
Es ist eine ganz kleine Arbeit heute fertig gewesen. Die ist zwischen den Blättern meines Zyklamen einen Platz gefunden :)


Itt van egy kicsit közelebbről:
So sieht es von Nähe aus:


Teljesen beleszerettem, még a hátlapja is tetszik :)
Ich liebe es, auch den Deckblattmaterial :)


Szabadon felhasználható a mintája :)
Es ist frei verwendbares Muster :)


Ollóőr lett belőle. Mivel az én ollóm zöld, két lehetőségem van: veszek egy kék ollót, vagy keresek valakit, akinek kék ollója van... Ismertek esetleg valakit...? :)
Ich habe davon einen Scherenfinder gemacht. Weil ich eine grüne Schere habe, habe ich zwei Möglichkeiten: entweder kaufe ich eine blaue Schere, oder suche ich jemand, wer eine blaue Schere hat... Kennt Ihr eventuell jemand...? :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem még nincs kézimunka ollóm, folyamatosan szemezek a boltban, a neten...a szép színes kisollókkal. Apukám hozott (kelet)Németországból ollókat a 70-es évek végén, nem kézimunka ollók, de jól működnek, hegyesek....szeretek velük dolgozni. Nagy a dilemma...nagy olló vs kisolló-ollóőr kombó....

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon tetszik! olyan kis picurka lehet ami elfér a tenyérben ugye? picurka dolgokat szeretem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves kis minta! Köszi, hogy megosztod velünk :)
    Sajnos az én ollóm sem kék,de ez a kis ollóőr valóban egy kék ollón mutatna igazán :)

    VálaszTörlés
  4. Hirtelen azt hittem a mintára, hogy hóvirág...de aztán láttam, hogy harangvirág :o)
    Nagyon szép minta!!! És nagyon szép lett az ollóőr is :o)))!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves minta és szép ollóőr készült belőle!
    Kék és zöld jól megfér együtt, de
    ép most láttam Timinél az árválkodó kék ollóját :)

    VálaszTörlés
  6. Vielen Dank !!! Ich suchte das und ich fand !!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!