2012. március 4., vasárnap

302. Spring Heart - No.2.

Elkészültem az Olgánál látott "tavaszi szívvel". Nem volt egyszerű, de nagyon örülök, hogy belevágtam. Egyrészt, mert nagyon tetszik, másrészt mert megtanultam egy csomó speciális öltést, és már nem félek tőlük :) - Köszönöm szépen a lehetőséget!
Ich bin mit dem Sticken des Spring Heart-es von Olga fertig. Es war nicht einfach, aber ich bin froh, daß ich es gemacht habe. Einerseits weil es mir sehr gefällt, anderseits weil ich mehrere spezielle Sticke gelernt habe, und jetzt habe ich nicht mehr Angst davon, ob ich diese schaffen kann :) - Recht herzlichen Dank für die Möglichkeit!



sajnos most villanynál fényképeztem :(
Most jön a legnehezebb feladat: kitalálni, hogy mi legyen belőle. Utána már elkészíteni könnyebb :) - nincs valami jó ötletetek?
Und jetzt kommt die schwerste Aufgabe: ausdenken, wie ich es verarbeiten möchte. Nachdem tatsächlich zu fertigen ist schon einfacher :) - habt Ihr eventuell eine gute Idee?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz!
    Esetleg egy szív alakú bonbonos dobozhoz mit szólnál? Nekem tetszene!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, én is elmentettem. Mi is lehet belőle? A méretétől is függ. Talán illatpárna.

    VálaszTörlés
  3. Esetleg tűtartó könyvecske vagy ollótartó pinkeep? (hátsó felén zseb, abban olló :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges lett!!!
    Nekem is mindig a befejezésekkel gyűlik meg a bajom.... de képként is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép... Látod, én ezt a hímzést még sosem probáltam...csak olvastam róla meg a blogokon megnézem...

    Szép napot!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!