2011. november 26., szombat

224. Adventi koszorú / Adventskranz

Látom, mindenkinél készülnek a szebbnél szebb adventi koszorúk. Én is megmutatom a miénket :) Egyszerű, de nekem tetszik. Egy kicsit recycling - mivel az aranyszínű tartót egy régi Mozart.Kugel-es bonbon-betétjéből vágtam ki :) A tobozokat a fiam gyűjtögette, a fenyőágakért a saját fánkat nyirbáltuk meg, a gyékénykosár évek óta a miénk. Na jó, a gyertyákat most vettem :) Természetesen az új gyertyás faliképem is a kompozíció részét képezi!
Ich sehe, bei allen sind schöne und noch schönere Advendskranzen gemacht. Ich zeige auch unseren. Es ist einfach, aber mir gefällt es. Ein bißchen ist es recycling - den goldfarbigen Halter habe ich vom Einsatz eines alten Mozart-Kugel-Bonbons ausgeschnitten :) Die Zapfen hat mein Sohn gesammelt, die Äste sind von unserem Tannenbaum, der Flechtkorb habe ich schon lange. OK, die Kerzen habe ich neu gekauft :) Natürlich ist mein neues Bild mit Kerzen auch ein Teil von der Komposition!
P.S: elővettem a varrógépemet :) / ich habe meine Nähmaschiene vorbereitet :)

4 megjegyzés:

  1. Maximálisan az egyszerűség híve vagyok, nagyon tetszik a koszorúd. Erika

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép koszorút készítettél!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik!
    Ma reggel kétségbeestem, mert nem találtam a koszorúalapomat. Nagyon jó ötletet adtál, már el is készült az enyém is:) Köszönöm! Áldott adventi készülődést!

    Hajni

    VálaszTörlés
  4. De jó!
    A koszorú is és a kép is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!