2011. május 22., vasárnap

83. Hétvégi apróság

Támadt egy ötletem. Nemrég megismerkedtem az egyszerű rodéziai-csillag nevezetű öltésformával. Nagyon tetszik, ezért arra gondoltam, ezzel az öltéssel készítek el egy betűt.
Igekártya lett belőle, melyet a képen látható hűtőmágnesként funkcionáló ruhacsipesszel kombinálva fogok elajándékozni. Íme az eredmény (aki nem ismerné fel, E betű van a képen :), az igeverset pedig a másik oldalára írtam :)):
Nagyon egyszerű a tervezés, egy megfelelő betűmintát kiválasztasz, a méretét szorzod kettővel, minden x-szem helyett 2x2 szembe rodéziai-csillag készül. Pl. ez a betűtípus tökéletesen alkalmas az átalakításra (ebből készült az én E betűm is):

 Mint említettem, én az egyszerű rodéziai-csillagot készítettem 2x2 szemen, Mankánál megtalálhatjátok a bonyolultabb öltés leírását, abból már kitalálható az általam használt forma is :) Ha valakinek megtetszett, jó bökögetést hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet :), szeretem ezt az öltést :)) )én Szmirna öltés néven ismerem - ahány könyv, annyi elnevezés :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!